Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Χρόνος - Αλεξανδρεύς

Χρόνος

Δυστυχισμένος που έκαμε
το ταξίδι του Δυσσέα!
Αν παίζουν οι Θεοί
γνώμην αλλάζοντας
μετά τα δέκα χρόνια
και στέλνουν τον Ερμή
της αποφάσεώς τους
να φέρει το μαντάτο
όμως εσύ δεν έχεις μιαν αιωνιότητα μπροστά σου
να μη σε νοιάζει πόσο κάθισες εκεί στην Ωγυγία
αν σου κλεψεν την νιότη σου η Κίρκη
αν περιμένανε με πάσα λεπτομέρεια την ιστορία σου
οι Φαίακες ν’ ακούσουν.

Τώρα που σ’ ακουμπήσανε κατάκοπο στην έρμη παραλία
δεν σου χρειάζεται η Παλλάδα γέρο να σε κάμει.

Το έργο τούτο το καμεν ο χρόνος.

Αλεξανδρεύς

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΠΟΙΑ ΡΑΨΩΔΙΑ ΕΙΣΑΙ,ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.ΜΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ως ποιητης Μεγας.Ευχομαι και στον Παραδεισο Μεγιστος!πην

Ανώνυμος είπε...

Άλλη μια φορά σου αξίζουν συγχαρητήρια. Υπέροχο.

Ανώνυμος είπε...

Σα δεν μας τα λες καλά Αλεξανδρέα. Μόλις στο προηγούμενο ποίημά σου δεν ήταν που μακάριζες αυτόν που επιμένει φορτικά μέχρι τέλους;;;
Τώρα τι μας λες;;; Ότι είναι δυστυχής αυτός που έκαμε το ταξίδι του Οδυσσέα; Αυτός δηλαδή που έκανε υπομονή, πέρασε στη ζωή του τόσα και τόσα;;;
Λιγάκι αντιφατικά τα βλέπω αυτά τα δύο ποιήματα. Δεν ξέρω κιόλας αλλά έτσι μου φαίνεται. Κάπως με μπέρδεψες. Μου δημιούργησες αντιφατικά συναισθήματα και μηνύματα.

β

Ανώνυμος είπε...

Απογειώνεις την σκέψη μας με τα όσα ποιητικά μας προσφέρεις.

Ευλαλία είπε...

Ο Αλεξανδρευς ειναι ποιητης, ή καποιος που απλα γραφει ομορφα ποιηματα?

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη 11:27 αλλά μας κούφανες τελείως!!! Τι εννοείς ακριβώς;;;
Αν κάποιος γράφει όμορφα ποιήματα, πώς λέγεται;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο και σαν ποίηση και σαν ιδέα.
Αν και σε αντίθεση με τις ιδέες του άλλου, του γνωστού αλεξανδρινού... Πάντως στο ίδιο ύφος...
Μακάρι να καλλιεργεις πάντα το τάλαντο αυτό που σου χαρίστηκε ώστε να τέρπεις και εμάς τους ατάλαντους...

Ευλαλία είπε...

Προς τον 12.14.
Γιατι σας κουφανα? κι εγω γραφω
ποιηματα αλλα δεν ειμαι καμια γνωστη ποιητρια! Η ερωτηση μου ηταν σαφεστατη.
Ειναι καποιος γνωστος ποιητης ή καποιος που απλα εχει ως χομπυ την ποιηση?
Και οχι.Αν καποιος γραφει ομορφα ποιηματα δεν ειναι σε καμια περιπτωση ποιητης!

Ανώνυμος είπε...

αλλά τι είναι?

Ανώνυμος είπε...

Πες τα Ευλαλία γιατί θα μας τρελλάνουν κάποιοι εδώ μέσα!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστά Ευλαλία μου. Όποιος γράφει ωραία ποιήματα δεν είναι σε καμμιά περίπτωση ποιητής. Είναι χορεύτρια. Επίσης θα επιθυμούσαμε να μας ορίσεις ποιος είναι κατά τη γνώμη σου ποιητής. Τέλος θα θέλαμε να έχουμε τη χαρά να μας στείλεις ένα από τα ποιήματά σου. Να τα διαβάσουμε κι εμείς καλέ!

Ανώνυμος είπε...

όλοι της γης οι πικραμένοι... Γιατί έτσι ρε παιδί μου? Μην κάνετε έτσι. Δεν σας κάνει καλό...

Ανώνυμος είπε...

"Εγώ δεν είμαι ποιητής, είμαι στιχάκι. Είμαι στιχάκι πάνω σε τοίχο φυλακής και σε παγκάκι"
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ας ακούσει κάποιος αυτό το άσμα και θα του λυθούν ΟΛΕΣ οι απορίες περί ποητών αδελφοί.
(Νίκος Παπάζογλου-είναι ποιητής; δεν είναι; μαδώ μαργαρίτα, Αλεξανδρέα ΜΗ ΜΑΣΑΣ!)
.............................