Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Πειρασμοί - Αββάς Ισαάκ ο Σύρος


« Έχοντας πείρα των πολλών επεμβάσεων της θείας συνδρομής στους πειρασμούς, ο άνθρωπος αποκτά επίσης σταθερή πίστη. Απ’ εκεί και έπειτα γίνεται άφοβος και με την άσκηση που έκανε αποκτά θάρρος στους πειρασμούς. Ο πειρασμός ωφελεί τον καθένα… Οι αγωνιστές δοκιμάζονται για να αυξήσουν τον πλούτο τους. Οι οκνηροί δοκιμάζονται για να προφυλαχθούν απ’ ό,τι είναι βλαβερό σ’ αυτούς. Οι νυσταλέοι δοκιμάζονται, για να παρασκευαστούν για αγρυπνία. Εκείνοι που βρίσκονται μακριά δοκιμάζονται για να μπορέσουν να πλησιάσουν τον Θεό. Αυτοί που είναι του Θεού, δοκιμάζονται για να εισέλθουν με παρρησία στον οίκο του… Δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος που να μην αισθάνεται συνθλιμμένος τον καιρό της άσκησής του. Και δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος, που να μη βρίσκει πικρό τον καιρό που ποτίζεται με το φαρμάκι των δοκιμασιών. Χωρίς πειρασμούς ο άνθρωπος δεν μπορεί να αποκτήσει ισχυρή κράση…».

Αββάς Ισαάκ ο Σύρος

11 σχόλια:

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Αναστάσιε υπέροχα τα κείμενα.
Σε ευχαριστούμε περιστεράκι μου!
Φιλιααααααααααααααα!

Αναστάσιος είπε...

Αγαπητή Σαλογραία.
Σε ευχαριστώ, που μου λες που και που και κάποια ενθαρρυντική κουβέντα.
Διαφορετικά θα νόμιζα ότι κανείς δεν με διαβάζει.

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Λατρεμένο μου
το ξέρεις ότι σε διαβάζει πολύς κόσμος και ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ με τις υπέροχες πατερικές επιλογές σου, αλλά σκέψου, είναι και καλοκαιράκι...και τρέχει η Πηνελόπη στις παραλίες!
:-)

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αναστάσιε τώρα που έμαθα για τον Blog και είδα την ωραία σου προσπάθεια θα ήθελα να σε συνχαρώ και να σου ευχηθώ καλόν αγώνα και καλή συνέχεια,ένας γνώριμος από τα παλιά,είμαι σίγουρος πως κατάλαβες, ο Θεός μαζί σου.

Ανώνυμος είπε...

Η Γαλλία πάντως σας διαβάζει....
Ευχαριστούμε!

Αναστάσιος είπε...

Αγαπητέ 9:41, Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Προσπάθησα να σκεφθώ ποιος είσαι. Δεν τα κατάφερα. Αν με βοηθούσες περισσότερο η χαρά μου θάταν μεγάλη.

Ανώνυμος είπε...

Αναστάσιε μου δεν με πειράζει που δεν κατάλαβες, μου αρκεί που είσαι ευγενικός και αγωνίζεσαι για το καλό

Αναστάσιος είπε...

1:38, Στην Γαλλία έχω έλθει πολλές φορές. Τις περισσότερες με τον εκλεκτό φίλο Αρχιμανδρίτη Χαρίτωνα Αθανασόπουλο. Το Παρίσι και την Γκρενόμπλ, τις γνωρίζω πολύ καλά. Μπορεί μέσα στον Αύγουστο να κάνω κάποιο ταξιδάκι στην Γαλλία. Σας ευχαριστώ για την επικοινωνία.

Αναστάσιος είπε...

8:01. Η απάντηση σου ήταν άμεση. Σε παρακαλώ ή από εδώ ή με άλλον τρόπον να μάθω ποιος είσαι, ώστε η χαρά μου να είναι μεγαλύτερη.
Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση στην έκκλησή μου.

Αναστάσιος είπε...

Σαλογραία η Πηνελόπη μπορεί να τρέχει στις παραλίες, και καλά κάνει. Σε εσένα όμως όλο και βλέπω σχόλια.
Ζηλεύω……

Αναστάσιος είπε...

9:41, 8:01. Άργησα αλλά νομίζω ότι κατάλαβα ποιός είσθε. Νομίζω ότι στην επίσκεψή σας, συντέλεσε η ωριαία συζήτησή μας, σε μέρος πόνου και δοκιμασίας.