Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Η προσευχή μας ενώνει - Άγιος Ιωάννης Κρονστάνδης


Μη λησμονείτε στην προσευχή σας κανέναν άνθρωπο. Να προσεύχεσθε για τους γονείς και τα αδέλφια σας, τους συγγενείς και τους φίλους σας, τους διδασκάλους και τους εργοδότες σας, τους ποιμένες και τους άρχοντες, τους πιστούς και τους απίστους, «τους εγγύς και τους μακράν». Να προσεύχεσθε «υπέρ του σύμπαντος κόσμου». Η προσευχή μάς ενώνει με όλους τους ανθρώπους μέσω του Θεού. Τι μεγαλείο! Η προσευχή είναι η ζωηρότερη εκδήλωση της αγάπης του χριστιανού, που αγκαλιάζει ολόκληρη την κτίση. Η προσευχή είναι η έκφραση της ενότητος των «πανταχού της οικουμένης» μελών της Εκκλησίας, στο όνομα του Χριστού. Η αγάπη του Χριστού συνέχει ημάς» (Β΄ Κορ. 5, 14).

Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης

13 σχόλια:

ΔΙ΄ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ είπε...

ΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΙΛΑΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ?
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ?

Ανώνυμος είπε...

Αναστάσιε καθημερινά σε διαβάζω. Καθημερινά σε έχω στην προσευχή μου γιατί με τον ιστοχώρο αυτό μου προσφέρεις καθημερινή πνευματική τροφή. Ο Θεός να σε προστατεύει με τις πρεσβείες της Παναγίας μας.

Ανώνυμος είπε...

Οπως τα λέει ο άγιος , περιστεράκι μου.
Όταν ήμουν κοπέλα μνημόνευα κάθε μέρα περίπου πεντακόσια άτομα στην προσευχή μου, γνωστούς, άγνωστους, συγγενείς, εχθρούς(αν είχα, που δεν ειχα)φίλους....
Ηταν έργο κοπιαστικό αλλα μου έδινε μεγάλη ευλογία.
Τώρα...ούτε για μένα δεν προσεύχομαι.
Κλάφτα!
Με πήρε το ποτάμι!

Αναστάσιος είπε...

Ναι «Δι’ ευχών των Αγίων» η καλύτερη συνομιλία είναι αυτή με τον Θεό διά της προσευχής.

Αναστάσιος είπε...

7:10. Σας ευχαριστώ για την προσευχή σας και υπέρ εμού.

Αναστάσιος είπε...

8:24 . Μια ευαίσθητη ψυχή όπως εσείς πάντα προσεύχεται και ικετεύει. Προσευχή είναι το να πεις τον καλό λόγο σε κάποιον. Προσευχή είναι να κάνεις αγάπη. Προσευχή είναι να μιλάς για τον Χριστό….
Αγαπητή μου σας γνωρίζω, και πιστεύω ότι είσθε άνθρωπος της προσευχής. Δεν σας κλαίω, σας θαυμάζω.

Ανώνυμος είπε...

31 Ιουλίου 2010 8:24 π.μ.
==================

Καί τελικά απ΄ αυτούς τούς 500, εσώθηκε κανένας;

άλλαξε ζωή;

Μετανόησε;

τί έγινε τελικά;

έτσι για στατιστικούς λόγους πληροφόρησέ μας αδελφέ...

a

Αναστάσιος είπε...

6:40. Διαβάζοντας το σχόλιο κατάλαβα ότι είναι γυναίκα. Αυτό δεν το πρόσεξες, αλλά περιπαικτικές ερωτήσεις έχεις να κάνεις.
Δεν ελπίζω να γνωρίζει η ιδία τα αποτελέσματα των προσευχών της. Ούτε φρονώ πως θα μπορεί να μας πει κάτι από στατιστικής πλευράς.

Ανώνυμος είπε...

Αναστάσιε όπως το λες, αγαπημένο μου.
Τα αποτελέσματα των προσευχών και των καλών ή κακών προθέσεων ΚΑΜΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

"...αλλά περιπαικτικές ερωτήσεις έχεις να κάνεις..."

++++++++++++

Εδώ Τάσο, προέτρεξες..

Γιατί μιλάς γιά "περιπαικτικές ερωτήσεις" χωρίς να ξέρεις καί την ψυχή τού γράφοντος;

Δέν υπήρξε τέτοια διάθεση λοιπόν καί μη καταλογίζεις πρόθεση...

Αναστάσιος είπε...

6:19. Αυτός που γνωρίζει είναι ο Θεός.
Ζητώ συγνώμη.

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Μου αρέσει ο διάλογός σας...
όλους να μας συγχωρεί ο Κύριος...

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα,πολύ ωραίο κείμενο...η μεγαλύτερη ευτυχία να κυνηγάει κανείς με την προσευχή τον Κύριο!....Καλή Παναγιά σε όλους ...πην